Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΥΤΗ Η ΝΥΧΤΑ ΦΩΤΙΑ

ΑΥΤΗ Η ΝΥΧΤΑ ΦΩΤΙΑ

11 Απριλίου 2014 στις 1:17 μ.μ.
Αυτή η νύχτα μόνο για σένα
Αυτή η νύχτα φιλιά παθιασμένα
 σε βλέπω να λιώνεις
Σε μιά μου ματιά

Σου δίνω φως μου τα χάδια του κόσμου
Και συ αν το θέλεις τη φλόγα σου δώσ ΄ μου
Να ζήσει το όνειρο
Σε μια αγκαλιά

Να βάλει στ΄ αστέρια φωτιά η νυχτιά μας
Και όλα απόψε να γίνουν δικά μας
Πάθος και χάδια
Σε μια πυρκαγιά

Ν’ ανάψουν σαν σπίρτο τα δύο κορμιά μας
Η κάθε ανάσα κραυγή του ερωτά μας
Κι ας κάνει ο πόθος
Βουτιά στην καρδιά

Ντόρα Μανατάκη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ

Στα δίχτυα του έρωτα όλοι σκαλώσαμε ψυχής κομμάτι πήραμε δώσαμε στα δίχτυα του έρωτα σφιχτά πιαστήκαμε μες το κουβάρι του και μπερδευτήκαμε την γλύκα του έρωτα ναι! Την γευτήκαμε σε θεία έκσταση μαζί βρεθήκαμε την πίκρα του έρωτα όλοι τη νιώσαμε την ξανανιώσαμε δεν μετανιώσαμε Ρ άσε τον έρωτα λοιπόν στα δίχτυα να σε πιάσει καρδιά και σώμα και μυαλό να σου τα ξελογιασει

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΡΩΤΑΣ

Ο δικός μας έρωτας δεν γνώρισε παράδεισο Γκρεμιστηκε τσακιστηκε και έπεσε στην άβυσσο Ο δικός μας έρωτας δεν έπιασε λιμάνι Πάλεψε με τα κύματα την φουσκοθαλασσιά Και χάθηκε στο πέλαγος μια βροχερή νυχτιά Μην κοιτάζεις τώρα πίσω Μην προσμένεις να γυρίσω Αν ραγίσει το γυαλί Αν παγώσει το φιλί Η καρδιά αλλάζει ρότα Δεν χτύπάει όπως πρώτα

ΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ

Με τα χείλη δεν μπορώ να το προφέρω Με τα μάτια το φωνάζω σ’ αγαπώ Το’ χω κλείσει στην καρδιά μου φυλαχτό Θα’ ναι πάντα το μικρό μου μυστικό Καρδιοχτύπια μου αθέατες εικόνες Του ονείρου εσύ πρωταγωνιστής Μιας παράστασης χωρίς αρχή και τέλος Ειμ’ αγάπη μου ο μόνος θεατής Ένα δάκρυ έχω κλέψει από σένα Απ’ τα μάτια σου όταν το’δα να κυλά Στην καρδιά το’ χω κρεμάσει με καδένα Και τις νύχτες το χαϊδεύω απαλά Ρ. Σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ και σαν στόχος ζητώ Ένα βέλος να μπω στην καρδιά σου Σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ M ε τι λόγια μπορώ να στο πω